Derby, United Kingdom - Reisverslagen van Annely Kamp - WaarBenJij.nu Derby, United Kingdom - Reisverslagen van Annely Kamp - WaarBenJij.nu
Derby, United Kingdom

Momenteel woon ik in Derby (United Kingdom) als Erasmus student. Ik studeer aan de universiteit van Derby en zal dit doen voor +/- drie maanden, ik ben hier beland door mijn minor keuze internationalisering. Wanneer ik terug zal zijn in Nederland is nog onbekend, ik verwacht rond midden/eind april.

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2015

And the story continues

20 Januari 2015

Dresscode gemist

15 Januari 2015

Our second day

14 Januari 2015

Our first impression
Annely

Erasmus student in Derby, United Kingdom

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9606

Voorgaande reizen:

13 Januari 2015 - 01 Mei 2015

Derby, United Kingdom

Landen bezocht: